Afscheid Hanny
Onze doktersassistente Hanny gaat ons na 10 jaar van veel inzet, flexibiliteit en goede zorgen verlaten. Waarvoor alvast veel dank van ons hele team! Hieronder een woordje van haar aan u:
Beste patiënten van huisartsenpraktijk Doktershuis Ravenstein,
Het is alweer 10 jaar geleden dat ik in deze praktijk aan de slag ging als invalkracht bij Jos en Saar en de nu de langste tijd bij Saar en Teun. Nu ook met Marthe en daarvoor met Maud en Anjo als 3e arts.
Ik heb veel als inval gewerkt voor de vakantietijden van mijn collega’s maar ook toen er even geen assistente was, 3 dagen in de week gewerkt gedurende een half jaar. De laatste jaren werkte ik op de vrijdagmorgen vast en tijdens vakantie-inval.
Ik ga nu de praktijk verlaten omdat mijn leeftijd het toelaat om met pensioen te gaan. Dat was al een paar jaar eerder, maar de geweldig leuke werksfeer, goede werkgevers en een heel gezellig team weerhielden mij ervan om er al direct mee te stoppen. Ook al heb ik nog het gevoel jaren door te kunnen werken, eens houdt het op en zijn mijn man eraan toe samen leuke dingen te gaan doen, zoals fietsen en reizen. Omdat er eindelijk een goede en leuke vervangster is gevonden, geef ik de taken over aan Sandy. Hoop dat zij het net zo leuk en fijn gaat vinden als ik het heb gehad. Verder heb ik ook erg fijn gewerkt met Jose, Jolande, Margot en Twan. De verbondenheid met elkaar stimuleert ook tot een fijn werkklimaat.
Hobby’s heb ik ook genoeg: lezen, handwerken en zoals u misschien wel eens gezien hebt stonden er wel eens bloemen in de praktijk. De bosjes en stukjes kwamen van mijn hand.
Ook zijn wij lid van de Herenboeren in Elst, waar de grote oogsten er nu aan komen. Assistentie op het land of in de boerderij is dan gewenst en thuis moet alles weer verwerkt worden in koeling, diepvries of weck.
Donderdag 13 augustus is de laatste dag die ik werk. Hopelijk kan ik van velen nog even afscheid nemen tijdens uw bezoek aan de praktijk.
Deze week en de 2 weken ervoor werk ik op maandag en donderdag.
Mocht ik u niet meer zien dan zie ik u misschien nog eens tijdens bezoek aan de praktijk of in de stad.
Bedankt voor de prettige samenwerking en het geduld voor de wachttijden die er soms waren en BLIJF VOORAL GEZOND!
Groet, Hanny Theloosen, assistente